Бірінші, субтитр қосуға кеңес беремін. Видео орыс, ағылшын тілінде болса міндетті түрде қосылу керек. Тикток өзінен автоматты түрде қосылатын субтитр қосып экраннан алып тастасаңыз болады. Тикток видеоның не туралы екенін тезірек түсініп, дұрыс аудиторияға видеоны бағыттайтын болады.


"ВСЕ ДЛЯ СТАРТА"
Сначала мы работаем над личным брендом, потом личный бренд работает на нас
Тикток менімен жеке қолданыс мақсатында да, бизнес үшін де қолданылады. Жеке блог және тиктоктағы бизнес-аккаунттар жалпы алғанда маған 15 миллион теңге таза табыс алып келді.

Бұл жерде ең қызығы - сатылымдар толықтай тиктоктағы тегін трафиктан келді.

20 000 ғана тіркелушімен Garnier, Loreal, KFC, Jusan Market компанияларымен ақылы рекламды интеграция жасап, 1FIT компаниясынан 1 жылдық келісімшартқа ұсыныс алдым.






Мен үшін бұл тек бастамасы ғана және тиктоктың потенциалы шексіз екендігін анық түсініп тұрмын.

Дұрыс контент = монетизация. Тек сондай нәтиже беретін құралдарды түсіну қажет.

Осы гайдта сіздермен алғашқы қадамдарды жасау үшін түсіну қажет құралдармен бөлісемін. Тұрақты уақыт бөліп, дисциплина сақталса - осы гайдтағы информацияны қолданып нәтиже жасауға болады.
Бұл гайдтты ТикТокта личный бренд дамытқыңыз келсе немесе Тиктокта таргетсіз товар/услугаларыңызды еш қиындықсыз сатқыңыз келсе, міндетті түрде оқыңыз!
Личный бренд уақыт пен энергияны салуға тұрарлық, өте күшті капитал.
Мен туралы
Салем!
Менің есімім Эльназ
Салем!
Менің есімім Эльназ
және сізге айтар ең басты кеңесім
және сізге айтар ең басты кеңесім
МЕН ТУРАЛЫ
НЕ БІЛУ КЕРЕК?
1 . Алгоритмы
Тиктоктағы видео қаралым жинау үшін, адамның назарын ұстап қалатындай болу керек. Ол үшін, видеоңыз не пайдалы, не эмоция сыйлайтындай, не қажет аудиторияның мәселесін көтеретіндей болуы керек. Бұл - база. Әрқашан видео түсірген сайын, осы нәрседен ысырылуыңыз керек.

Алдымен видеолардың екі түрі бар екендігін түсінуіміз қажет.


Разговорные
Трендовые
-Сторилтелинг
-Влогтар
-Инсайттар
-Мотивациялық видеолар
-Білім беру
-Челлендждар

Би-
Липсинг-
Танымал звукқа- түсірілген видеолар
Дұрыс ұзақтығы:
1-2 минут
Дұрыс ұзақтығы:
15 секунд<
Разговорные видео түсірген кезде 1-2 минут сіздің көтерген темаңызды толық ашуға жеткілікті уақыт. Бұл уақыттан көп болып кетсе, ТикТок сіздің видеоңызды рекке шығармай қояды деген сөз емес! Тек аудтиторияның назары ауытқып кетіп, видеоны соңына дейін көрмей қоюлары мүмкін. Ал соңына дейін қаралмайтын видеоларды ТикТок қарқынмен продвигать етпейді.

Бірақ егер сіз 3 минут бойы еш сусыз өте пайдалы ақпарат берсеңіз, немесе барлығы жүйелі, әрі қызықты болса, видеоңызды ТикТок 100% қолдайды.
Ал трендтегі видеоларды түсірген кезде дыбыстың ең қолданысқа ие бөлігін таңдайсыз. Видео 7-14 секунд арасында болса, аудиторияға соңына дейін қарау, тіпті қайталап қарау жеңіл болады.
Сіз 100 % осыны
бір жерден естідіңіз
  1. Тикток алгоритмдарына видеоны жүктеу уақыты әсер етпейді!
2. Көп видео сала берсең, тикток өзі сені продвигать етеді
  1. Иә, Тикток әлемдік платформа болғаннан кейін, алгоритмінде видеоны жүктеу уақыты қарастырылмаған.

Алгоритм осылай жұмыс жасайды: Тикток бірінші сіздің видеоңызды 100 адамға, кейін оларға ұнаса
1000 адамға, кейін кеңірек аудиторияға көрсетеді. Былай қарап тұрсақ уақытқа мүлде қатысы жоқ сияқты.

Бірақ, ойланып көрейікші, таңертең, немесе түскі уақытта жұмыста, сабақта жүргенде біз ТикТокты вовлеченно қарамаймыз. Ұзақ видеолардың тек басын ғана қараймыз, қолымыз бос болмағаннан комментарий жазып активность көрсетпейміз. Ал енді сіз видеоңызды қолайсыз уақытта салсаңыз, алғашқы көрген 100 адам активность көрсетпесе Тикток
сіздің видеоңызды қызықсыз деп, ары қарай ешкімге көрсетпей қояды.

Видеоны жүктеу уақыты, видеоға бастапқы скачокты беру үшін тиктоктағы трафик ең жоғары уақытта болуы керек. Ал бұл көп жағдайда кешкі уақыттар, ал таңертең салынған видеолар көп жағдайда рекомендацияға шықпай қалады.

2 . Иә, теоретически бұл дұрыс. Сіз жиі видео салған сайын, сіздің рекомендацияға түсу мүмкіндігіңіз статистически артады.


Бірақ, тикток сізді көп тырысып жатыр екен деп продвигать етпейді.
Бір күнде салынған 10 видеоның 1 еуі жарып кетуінің ықтималдылығы, тек 1 видео салып соның жарып кету ықтималдылығынан жоғарырақ, әрине, егер ол видеолар сапалы болса.

Ескеру керек нәрсе, салынған 10 видеоның 1-2 екеуі рекомендацияға түсіп, сіздің аккаунтпен көрермен арасында өзара арақатынас түзетін болса, сол 1-2 видео, аккаунттағы соңғы салынған басқа видеоларды да өз артынан тартады.

Менің жеке кеңесім, тек сапалы видеолармен жұмыс жасаған. Күніне стабильно 1-2 сапалы видео салып түру, өтірік 10 видео салғаннан артық. Бірақ, бұл жерде маңызды сөз - стабильность.

Тикток жүргізу - энергияңызды соратын жұмыс. Соны сіз ең алдымен өзіңіз үшін түсіну керексіз. Күн сайынғы нормаңызды орындап, сапалы видеолар жүктесеңіз, көп ұзамай рекомендацияға жиі түсіп бастайсыз!



Өкінішке орай, сіздерді рекомендацияға түсіретін арнайы дыбыстар жоқ, бірақ..
Трендтағы, өзіңіз соңына дейін тыңдап, өзіңізге жиі кездесетін, ұнайтын дыбыстарды қолданыңыздар. Адамдар кейде видеоны соңына дейін тек дыбысы үшін ғана қарайды.

Бұндай дыбыстарды ыңғайсыз жерден үзіп тастауға болмайды. Себебі, тиктокта жалпы пайдалы, қызықты немесе эмоция шақырушы видеолар ғана өтеді. Көрермен видеоны соңындағы алған сезіміне қарай бағалайды. Соңында дыбыстың дұрыс емес ұзіліп қалуы, көрерменге негативті ықпалын тигізеді, ал одан ол адам жай ғана лайк баспай кетуі мүмкін, не өзіне сақтап қоймайды.

Тикток дыбысына да қарап аудитория сегментациясын жасайды. Сондықтан да, өзіңіздің лентаңызда кездесетін дыбыстарды қолданған дұрыс. Сіз фоновой етіп кездейсоқ дыбысты таңдап, ал ол, мысалға, филиппинецтер арасында қолданылатын дыбыс боп шықса, тикток сіздің видеоны сол аудиторияға жібереді. Видеоңызды қазақтар көргенін қаласаңыз, қазақтардың лентасындағы дыбыстарды қолданыңыз!


2 . SEO

SEO-Search Engine Optimization. Қатты терминдармен басыңызды айналдырмаймын, уайымдамаңыз))
SEO жалпы Гугл, Яндекстың негізін құрайды. Әлеуметтік желілердің ішінде алғашқы болып ТикТок өзінің SEO алгоритмдарын қолданып бастады.
РЕК-КЕ ШЫҒУ
ДЕГЕН НЕ?
РЕККЕ ШЫҒУ= Видеоның ауқымды аудиторияға шығуы;
Видеоның өзінің АУДИТОРИЯСЫН дәл тауып, назарын ұстауы.
Ал аудиторияны дәл тауып беретін осы SEO алгоритмдері.

Сонымен SEO қалай жұмыс жасайды?
SEO тура гугл сияқты тексттардан, сенің лентаңнаң, қолданылған дыбыстан, субтитрдан және комментарийден ориентир алады. Біз видеомыздың дұрыс аудиторияға көрсетілгенін қаласақ, SEO-ға көмектесуіміз керек.


Екінші, видеоның өзіне, немесе описаниеге видеоның тақырыбын жазып қойыңыз. Алгоритм бірінші ретпен өзіңіз қолмен жазған текстке қарайды. Төменде заголовок туралы айтамын.
Одан бөлек хэштег қойсаңыз болады.
#рек #хочуврек деген хэштегтерді қоймаңыздаршы плз.
Хэштег сіздің видеоңызды рекке шығармайды!
Олар тек видеоның өз аудиториясын табуға көмектеседі. Мысалға 4 хэштегтан артық қажет емес. Екеуі общий (мысалы: психология, успех, воспитание) және екеуі узкий (сепарация, девальвация, тайм менеджмент)



КОРОЧЕ, СХЕМА МЫНАНДАЙ:
Маңызды нәрселердің бірі -
дұрыс ХУК және ПЕРВЫЙ ТЕКСТ таңдай білу.

ХУК - видеоның бастапқы 3-4 секунды. Адамның сіздің видеоңызда қарау/қарамау жөніндегі шешімі 3 секундта қабылданады. Яғни сіз, сол 3 секундта көрерменді видеоға назар аударатындай қылуыңыз қажет.

ПЕРВЫЙ ТЕКСТ - кейде хуктың орнына қолданылатын (немесе бірге) экрандағы 3-4 сөзден құралған, бірақ видеоның кімге арналғандығын / не туралы екендігін / немесе не үшін қарау керектігін анық ашатын триггерный текст.

Тригерный тексттар туралы ТикТок пен Рилста сату жолдарын түсіндіретін гайдта жазамын.

ПЕРВЫЙ ТЕКСТтармен жұмыс жасамас бұрын, КАСТДЕВ жүргізіп, аудиторияңыздың больдарын анықтасаңыз дұрыс болады.
*CustDev- өзіміз көздеген аудиторияны зерттеуіміз*
Сонда сіз нақты сөздер арқылы, өз аудиторияңызды қызықтыра алатындай боласыз.

Осы орайда сіздің блогты өте тез өсіретін техника бар. Бірақ ол тиктокпен жұмыс жасап, тәжірибесі бар адамдарға ғана арналған. Сондықтан, келесі гайдтарда айтып өтемін.



Cіз SEO алгоритмге күшті подсказка берген соң, Тикток сіздің видеоңызды көрсететін алғашқы 100 адамды дәл табады


Көрген аудитория сіздің целовая аудиторияңыз болған соң, оларға ұнайды. Олар лайк басып, комментарий (хэйт болса да )жазып, репост жасайды


Тикток: "Мхм, мына видео жақсы екен, менің қолданушыларыма ұнап жатыр, Кеттім,енді 1000 адамға, оларға да ұнаса, 10000, кейін МЛН адамға көрсетемін, жақсы болды!" - деп ойлайды.



Заголовок қалай қоямын?
Тикток алгоритмдері видеоны кеңірек аудиторияға көрсетуі үшін, ол видео қаралу керек.



Негізі ақпарат көөп, жаза берсем жаза берем. Сіз оқып отырып, шаршап кетпесін деп бөлек бөлек гайдтарға ақпараттарды бөлдім.



Бәрін білу негізі маңызды емес. Ең басты кеңесім:

Идеальный болғанын күтпей, видео жүктеп баста! Тек постить етіп қана результат көре аласың!



Осы гайдты оқып отырсаңыз, сізге бұл сфера қызық екен) ТИКТОК ПЕН РИЛС өте көп мүмкіндік беретін тегін құрал. Бұларды бизнесте, жеке дамуда қолданбау, үлкен қателік шығар.



Сізге бұл гайд пайдалы болды деп ойлаймын, кері байланыс күтемііін)))
Сіздің аккаунтыңызға жеке анализ жасап, немесе 0-ден сізге бағыт таңдап, сіздің жеке немесе бизнес аккаунтыңызды дамытатын идеялар алмасқанымызды қаласаңыз, жеке кездесуге шақырамын!

Жеке кездесу барысында, сіз личный бренд дамытқыңыз келсе:

сіздің блогыңызға сәйкес стратегия құрастырып, брэйншторм жасап алғашқы қадам жасауға көмектесіп, алгоритмдардың қыр-сырын түсіндіріп және үлкен компаниялардан реклама қалай алуға болатындығын үйретемін

Ал егер, өз бизнесіңізге тикток бастағыңыз келсе:

қалай продающий видеолардың форматы мен сценарийін құрастыруды және вложениесіз сатылым жасауды үйретемін.

Бірақ, уақыт шектеулі болғандықтан, консультацияға тек өзім нақты көмектесе алатын, результат көрсете алатын жандарды аламын.
Тезірек бастағым келеді, өзім салып жүрмін бірақ шықпай жатыр!
Бұл гайдты оқығаннан кейін ТикТокқа подходыңызды өзгертіп көріңіз.

Сізбен жеке кездескенімді қаласаңыз, құнды ақпарат пен идеялар алғыңыз келсе, өзіңіз туралы ақпарат қалдырыңыз.

Мүмкін сізді шайға шақырып қаламын.
Made on
Tilda